marți, 23 februarie 2010

Un preşedinte care ne face să pierdem timpul

Mi-a atras atenţia în Le Monde/Livres recenzia unei cărţi cu titlul "Ce n'est rien qu'un président qui nous fait perdre du temps", de Thomas Legrand, comentator politic la France Inter. Preşedintele este, aţi ghicit, Sarkozy, care, în opinia autorului, se distinge de alţi preşedinţi de dreapta doar "printr-o agitaţie permanentă şi adesea sterilă", care cere mereu reforme, dar nu finalizează niciuna, nefiind decît "un Chirac transpirat".
N-am timp să traduc toată recenzia lui Gérard Courtois, citiţi-o, e interesantă. Orice asemănare cu alte persoane este întîmplătoare. Sau nu?

4 comentarii:

  1. Eu zic ca asemanarea nu este deloc intampltoare.
    Doamna Lucia, nu ma aveti in blogroll? :(
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Theodora
    Şi eu zic la fel.
    N-am timp de blogroll zilele astea, dar după gala online voi face şi asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi s-a mai spus (chiar de catre francezi) ca Sarko al lor e un fel de Base al nostru. Sau invers?

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!