sâmbătă, 12 februarie 2011

BLOG DE BLOG - cele mai bune bloguri din 2010. Juriul lucrează. (Update cu poze)

Nominalizările s-au încheiat şi juriul a început să lucreze, să centralizeze, să analizeze... Prima concluzie este că aproximativ 200(două sute) de bloggeri au făcut nominalizări şi au trimis linkuri. O operaţiune aritmetică simplă ne arată că, la cele 18 categorii din concurs, asta înseamnă 200x18=3600 (trei mii şase sute) de bloguri pe care juriul trebuie să le centralizeze, viziteze şi analizeze înainte de a anunţa care sunt cele mai bune bloguri ale anului 2010. Aproximativ. Pentru că unii au nominalizat mai multe bloguri la o categorie, alţii au nominalizat doar la cîteva categorii.
Deci, aţi înţeles, juriul are de lucru. Mult. Online şi offline. O primă întîlnire offline a unei părţi din juriu va avea loc chiar diseară la ora 20. Da, da, sîmbătă seara! Sper că apreciaţi această dovadă de devotament. O altă întîlnire va avea loc în cursul săptămînii viitoare.
Vă voi ţine la curent cu desfăşurarea lucrărilor.
Update: A fost o şedinţă foarte serioasă. Iată şi poze, ca să vă convingeţi:

20 de comentarii:

  1. Multumim de informare!
    Spor la munca juriului!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca e intalnire sambata seara, asta inseamna ca se va face la un pahar de vorba. Si inca ceva : acum imi explic de ce a luat Oana avionul. Ca sa ajunga la timp la intalnirea juriului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes deplin. N-am știut de întîlnirea offline. sper ă pot participa la cea de săptămîna viitoare, mai ales dacă e pusă înainte de ora 13. Noroc că unii nominalizatori au desemnat același blog și asta mai scade din numărul celor de jurizat.

    RăspundețiȘtergere
  4. @disa
    Mulţumim.
    @Geocer
    Oana nu a venit :)
    @Horia Gârbea
    Succesul a fost semideplin :) Am să-ţi povestesc. Da, săptămîna viitoare ne vedem, poate joi ar fi cel mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu cine a avut initiativa acestui concurs, dar va felicit cu toata sinceritatea, pe dvs. si pe cei din juriu, pentru capacitatea de a va asuma un astfel de efort! aveti toata admiratia mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Donca
    Mulţumesc, trebuie să recunosc că a fost ideea mea, uite un link care te va lămuri.
    Sau poţi răsfoi arhiva mea pe ianuarie şi pe cea din ianuarie-februarie anul trecut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Banuiesc ca intalnirea a fost cea pritocita de Chinezu! Daca nu, tare as fi vrut sa fiu la amandoua, dar am fost cu Andrei si Ilinca. Trebuie sa-mi povestiti si mie, ca membru al juriului ce sunt.

    RăspundețiȘtergere
  8. @simona ionescu
    Cine ştie, cunoaşte :)) Da, cu Chinezu. Am să pun şi poze mîine. Şi, desigur, am să-ţi povestesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vă urez să aveţi cafeaua bună, tutunul tare şi .... şi asta arată că în România competiţia este reală, în toate domeniile şi, o marotă, dar simt eu nevoia să repet faptul că românul este creativ. Mulţumesc pentru oportunitatea de a vă vedea puşi la muncă, aşa cum ar trebui să muncim cu toţii, din pasiune! Felicitări pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sin intre timp poate va delectati cu o poveste "de tip nou":
    POVESTE DE PRIMAVA CU UN VAPOR...ULTIMUL VAPOR!
    http://blogarogant.wordpress.com/2011/02/14/poveste-de-primavara-cu-un-vapor-ultimul-vapor/

    RăspundețiȘtergere
  11. Sedinta serioasa da, dar cred ca v-ati simtit si bine. Mult succes. Pana acum ceva rezultate preliminarii? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Sedinta pare sa fi fost placuta. Ce ati decis? Sau e secret?

    RăspundețiȘtergere
  13. @blogarogant
    Interesantă povestea ta cu vapoare!

    @Andreea
    A fost o şedinţă destul de complicată. Rezultate încă nu putem da publicităţii.
    @valive
    Aparenţele înşală :( Nu am decis nimic, dar e secret!

    RăspundețiȘtergere
  14. ...Dar văd că te pricepi să ţii oamenii cu sufletul la gură! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @renata
    Normal, doar scriu romane poliţiste! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Lucia, am facut si eu nominalizarile intr-un post mai vechi. Si am facut si celelalte demersuri (comentariu si link la articolul cu pricina). Chiar de doua ori...

    Cred ca sunt prin spam pentru ca nu apar de loc la comentarii.

    Merci.

    RăspundețiȘtergere
  17. post-factum: poate veti reusi sa dati si premiul "cel mai bun nominalizator" aluia care nimereste cele mai multe confirmari prin premierea nominalizatilor lui :)
    desi e loterie curata dupa cum aratau nominalizarile ...

    RăspundețiȘtergere
  18. @atitudini
    Apari, de mai multe ori chiar. Numai că sistemul trece pe altă pagină comentariile care depăşesc 200. Mergi la postarea respectivă, dă pe comentarii şi vezi în fereastră, sub ultimul comentariu vizibil, o săgeată spre comentariile mai noi.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt un imbecil :(

    Auzi... sa nu stiu sa dau pagina!

    Sorry...

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!